duminică, 26 decembrie 2010

3:22 dimineata.

Este ora 3:22 dimineata si eu nu am somn, dupa ce am citit nenumarate critici de teatru si commenturile cititorilor...vai cata rabdare!? Somnul a zburatca ca o pasare si in acest moment imi ocup timpul cu un musical (superb), "Romeo si Julieta". Am tot vorbit despre acest spectacol,care pe mine ma linisteste din toate punctele de vedere.
In acest timp incep sa-mi aranjej lucrurile in capsorul meu, ca am ceva lucruri de aranjat si incep usor,usor... In acest moment,cred ca ar fi bine sa-mi repet poeziile pentru examenul de vorbire scenica, ca am o stare frumoasa si as putea sa conturez mai bine niste stari. Da, asa sunt eu...ma apuca dansul, repetatultextelor sau cantatul la flute, numai spre dimineata,ca de asa e cand ai fire artist,iar mie daca imi vine un moment creator, il accept pentru ca stiu ca-mi foloseste!
Asa am inceput sa lucrez la o noua coregrafie, ca si concept e interesant,dar nu stiu cand o sa fie pusa in scena...doar timpul poate sa-mi raspunda,dar un lucru il stiu sigur, cand o sa am ocazia n-o sa o ratez. Pacat!! Am atatea idei si descopar cu fiecare zi ,ca pot sa fac atat de multe...
Nu am avantul necesar sa vorbesc despre ideile mele,dar ma gandesc serios sa fac si o regie pe viitor, ca sa nu-mi para rau. Pot sa fac lucruri frumoase, sunt siogur de asta!
Acum am intrat intr-un dialog...poetic, pe mess cu o prietena. Vedem ce iese!?

Niciun comentariu: