duminică, 19 decembrie 2010

Cumpana dreptatii!

Astazi, am avut filmare, si a fost dificil... Nu m-am pregatit foarte mult pentru acest rol,dar l-am facut cu sufletul si am incercat sa inteleg personajul si sa-l aduc la mine. Azi, am ramas socat de un lucru, dar nu am apucat sa vorbesc despre acest subiect cu nimeni.(O sa vorbesc pe larg cu profesorii) Am o tehnica ,pe care o folosesc la cursul de actorie ,care nu credeam ca o sa dea roade,si azi a fucntionat de minune...m-am surpirnd si pe mine. Am putut sa jonglez cu niste stari cu o mare usurinta, si asta m-a socat ...
Nu ca nu aveam incredere in mine, dar nu credeam ca pot sa trec atat de usor...doar imi propuneam ceva si se intampla. Imi pare rau ca nu am mers mai departe pe stari sa vad cat pot sa duc... Filmarea a fost o aventura foarte mare, in sensul ca a trebuit sa ma arunc pe jos, sa matur asfaltul pe frigul asta,dar toate acestea nu conetaza cand faci cu drag ceea ce faci.
Rolul a cerut o buna bucata din energia mea, si eu i-am oferit-o cu drag...Poate daca ma concentram mai bine pe rol, si la inceput il tratam cu seriozitate ... De ce nu am tratat cu seriozitate de la inceput? Pentru ca ma enerva ca personajul se apropia de mine ca om, si asta m-a facut sa nu-l vad ca pe un prieten si m-a facut sa fiu indiferent. Nu am invatat scenariu, sau am invatat ,dar cu o seara inainte, si cu toate astea am simtit ceea ce fac! Cand am inceput filmarea, nu reuseama sa gasesc echilicru , asa ca primul cadru... parca nu eram eu. Am reusit sa stabilesc conexiunea dupa prima secventa...suna ciudat ??Dar se poate! La prima repetitie la facultate, eram o varza calita, parca nu stiam sa citesc, nu reuseama sa fac nimic , sa inteleg ,parca era o chineza avansata. Acum inteleg ,ca am gresit cand am judecat personajul dupa primul aspect, si mai mult,acum il iubesc si imi pare rau ca s-a terminat. Nu o sa dau din casa , pana nu vad si eu montajul si nici nu o sa vorbesc despre conditiile urate pe care le-am suportat. Una dintre ele este vremea. Ce imi e clar??? Personajul este bun , din pacate nu a nimerit pe mana unuia, care sa-l iubeasca de la inceput asa cum trebuie, si pentru asta sa-mi fie rusine! O sa spun doar ca pe personaj il cheama Butel [...] Inca un rol pus la Cv. Acum abea astept sa vad montajul, ca nu mai pot. Pana atunci, nu ramane decat sa astept... Bafta mie !!! :D


Edit: Bravo noua ! Azi am fost cei mai buni, bravo Delia Corina Chirita !!! :D

Niciun comentariu: