joi, 23 decembrie 2010

Timpul trece repede...

Timpul trece repede...nu stiu ce s afac mai repede,pentru ca am o gramada. Sincer, nu am chef sa invat nici sa repet si prefer sa stau, sa lenevesc... Redescopar si eu ce inseamna sa stai...am si uitat si urmeaza o perioada si mai grea, ac trebuie sa scoatem examenul si nu am doar actoria pe cap, pe langa mai sunt si alte materii...Trec eu si peste asta !
Ma gandeam ca o sa ma plictisesc acasa,dar nu am timp nici s a respir.Timpul fuge ca tutbatul si eu as vrea sa stea cat mai mult, sa profit si eu de timpul asta. Am realizat ca, mi -a fost un dor de casa, de nu-l mai puteam duce. Nu am prea mult timp la dispozitie...
Am reusit sa revad un film, romanesc, care mi-a dat o stare aparte. Cand am vazut acest film( asta se intampla anul trecut), dupa am avut o stare urata, ca imi doream sa intru mai repede la facultate,deci atunci m-a intors pe dos ,dar acum mi-a facut o placere imensa.
Sunt putin in ceata in ceea ce priveste munc a, petnru ca nu stiu programul de la teatru. Cand am fost s aintreb , am dost trimis de la unu la altu , si pana la urma tot in ceata am ramas.
Am o informatie,dar nu e nimic sigur...asta e ! Sper sa nu-mi stric mica vacanta de poamana, si sa nu fie nimic, macar sa nu ma duc degeaba pana acolo. Pana atunci mai am putina vacanta, deci sa profit ! Bafta mie !!!:D

Niciun comentariu: