vineri, 10 decembrie 2010

Stiu ca pot!!

In acest moment pe langa repetitiile examenului spectacol pe care il pregatim de zor, am doua propuneri interesante. Despre una pot sa spun mai multe, despre una nu, ca sunt superstitios. Prima ar fi despre o piesa de teatru, de care am spus acum ceva timp ,dar din cauza facultatii am amanat, relizand dupa ce greseala am facut. Piesa se numeste "Omul cu floarea in gura " de Luigi Pirandelo. Maine incep repetitiile, mai bine zis prima lectura la masa(bine am citit piesa de mai multe ori,dar asa se spune), si sunt nerabdator, pentru ca am un personaj de compozitie. Rolul este mai mult decat ofertant ,pentru ca poate fi jucat atat pe comedie cat si de drama, si atunci iti ofera multe posibilitati de interpretare. Maine revin cu detalii.
A doua e o propunere este pentru un film, ceea ce ma tenteaza. Normal, cine ar refuza??? Sau poate ar refuza,dar in acest moment,cand increderea in mine e putin slabita, e remediul tocmai bun de a o capata inapoi. Dupa filmul "1 aprilie", unde am primit laude pentru scurtul rol pe care l- am facut, fara replici fara nimic,doar miscare. Nu ma asteptam sa primesc laude pentru un rol asa de infim... dar se poate! Asta e mult mai ofertant ,dar pana aflu si eu mai multe suspans.
In noaptea asta,clar somnul meu a zburat. Maine am o zi plina de repetitii,dar sper, seara sa am parte de o mica distractie, unde sa mai uit si eu de ele pentru o bucata scurta de timp. De acest respiro am nevoie, mare nevoie... Doua vesti minunate care mi au luminat seara. De maine ma pun pe invatat serios, asa ca s-a zis cu Craciunul meu, oricum nu ma simt extraordinar. Daca in alti ani eram ambetat de vraja sarbatorilor de iarna, anul asta nu simt mai nimic. Nu vreau sa devin un Grinch sau sa devin un necredincios si sa fiu vizitat de fantomele Craciunului,( asta ca sa intram in atmosfera), dar chiar nu ma simt ambetat anul asta, asa ca o sa am de "muncit". e
Eu sunt deschis provocarilor, iar un film estimat la 25 de minute este mai mult decat tentant! Eu sa fiu sanatos ! Bafta mie!:D

4 comentarii:

Madalina spunea...

Cine joaca in ele?

EscAleR spunea...

Oare cine crezi ca joaca in ele ??

Anonim spunea...

Antonio stii ceva?....
aia moldoveneasca;)
Baga si tu la site partenere www.danutritie.ro

EscAleR spunea...

IN primul rand MIHAI, pune si tu un nume ca asa e frumos! In al doilea nu iti fa reclama masca la mine pe blog =))))
In vorba moldoveneasca sa te duci tu !!=)))

Intrati pe www.danutritie.ro sa aflati mai multe :D