marți, 14 decembrie 2010

"Omul cu floarea in gura "

Titlul acestui post este numele unei piese de teatru. Am decis sa vorbesc putin despre personajul pe care incerc sa -l fac.
Este greu si frumos in acelasi timp...de ce ?? Personajul: Omul cu floarea, este un personaj greu incercat de viata...
Aceasta floare,este un Epiteliom, si stie ca nu mai are mult de trait. Iubeste viata si incearca sa se prinda- cu toate fortele lui- de ea. Acest personaj cere o constructie serioasa... In mintea mea trebuie sa se deruleze un film, asemanator...trebuie sa asociez intamplarea personajului cu una din viata mea. E o tehnica pe care o aplic,ca eu sa pot sa aduc personajul la mine.
O sa fie o experienta interesanta! Trebuie sa ajung sa iubesc moartea si ma impac cu ea,pentru ca este un pas normal in viata. Moartea este o trecere, nu inseamna sfarsitul ,pentru ca spiritul nostru continua sa traiasca. Saptamana asta o sa am o urmatoarea repetitie si deja incep sa ma familiarizez cu textul, sa-l inteleg mai bine, sa dau o nuanta ... Astept sa vad ce se intampla! Bafta mie !!!:D

Niciun comentariu: