sâmbătă, 1 ianuarie 2011

2011 !!

Sfarsitul anului a fost frumos! Am baut,m-am distrat, s-a lasat si cu mici accidentari,dar am trecut peste...
Am avut o mare surpriza...Care?? Razvan, coleg de an cu mine, a adus filmul "Cumpana dreptatii", ultimul film in care joaca moi. Acum imi da mana sa rad, dar aseara cred ca era pisat pe mine de emotii,Razvan a avut sansa sa se uite la el,dar pentru mine a fost prima oara si aveam si spectatori.
Adevarat am spus la inceput: "Corina, face minuni!", la montaj ma refer. A iesit bine,nu ma asteptam! Aveam incredere,dar nu 100%,si ca nu mi-a placut mie pici pe colo, e normaleu ma critic cel mai rau,dar in acelasi timp,mi-a placut ce am vazut.
Lumea s-a uitat cu atentie,stiu asta pentru ca reuseam din cand in cand sa vad privirile lor si nu i-am vazut strambandu-se. Cred ca e bine! Acum astept sa pun gheara pe filmare si sa o vad intre patru pereti, ca sa pot sa ma biciuiesc mai bine !=))
Anul trecut, a fost bun! Inainte sa intru in 2010,eram in sala de dans, faceam coregrafii...poate si asta a fost un motiv...pentru ca in 2010, am muncit.
Seara a continuat cu vestita petrecere. La 12 am iesit pe balcon si am vazut artificiile...au fost frumoase! Noi nu am dat,chiar daca am avut...Nu a avut nimeni tupe sa puna mana pe ele?!
Am vreo doua zile de stat pe-acasa, si dupa o iau de coada,ca eu incep pe 3 repetitiile.
O sa ma, putin , plictisesc,dar nu conteaza! Viata e frumoasa!!! Bun venit 2011! Bafta mie!!!

Niciun comentariu: