joi, 27 ianuarie 2011

Multe chestiute

Am o stare foarte bune, chiar euforica as putea spune. Am combinat ceva analgezice si niste coldrex cu putina sampanie,dar nu e nimic ! Tot drumul, de la teatru pana acasa, am vorbit. Cum prind lume pe langa mine , cum ma dau si eu un spectacol... Am facut glumite,si ceva frumos, ma surprindeam si pe mine cum se legau vorbele intre ele,chiar puneam suflet...o improvizatie de excepctie.
Ma simt bine , ca ma trag de sireturi cu lumea din teatru si cu cei de la tehnic.(Ma refer la actorii apropiati de varsta mea.) Toti sunt de treaba! Azi a fost o premiera la teatru, "Palme false", si am plecat cu multa energie de la spectacol, abea astept sa-l revad!
Pana acasa, am avut companie, cativa oameni de la tehnic si cativa colegi de an. Am ras , am glumit, ca de...nu se poate altfel!
Am observat ca vad altfel viata, sunt mai optimist si am capatat mai multa incredere in mine.
Asta a venit din senin,dar e bine.
La repetitii a fost bine, am reluat niste momente, ca sa iasa super-bine. Avem o serie de ghinioane pe urmele noastre, probabil sunt blesteme invidiosilor,dar noi trecem peste cu usurinta,ca in viata avem de toate. Zambim si mergem mai departe!
Emotii, o sa am la acrobatie, cu caru si carutza,dar trec eu si peste asta.
Vreau nu vreau, dar VREAU, asta e debutul meu in actorie, in aceasta lume profesionista, ma gandeam ca o sa fie altul,dar toate proiectele mele au esuat in larg din lipsa de timp.
Asta e un spectacol-examen, ca eu asa il consider, multi imi zic ca gresesc ca e un examen nu un spectacol,dar eu vreau sa -l consider spectacol, pentru sufletelul meu, ca sa se simta bine...deci e spectacol=)))
Maine am ore de dimineata, mai precis ACROBATIE, asa ca trebuie sa fiu fresh.
Descopar ca-mi place viata, mai ales in profesia asta. Multa bafta mie la examen!

Niciun comentariu: