luni, 10 ianuarie 2011

Proiect pus pe pauza...

Imi pare foarte rau, ca nu am timp sa ma ocup de piesa "Omul cu floarea in gura",dar chiar nu am timp nici sa respir... Am mereu repetitii, cursuri la facultate, munca, asa ca am hotarat sa astept.
Poate ca nu e timpul sa ies la rampa, ca vad ca viata nu ma lasa,parca e un facut!
E a doua oara, cand aman acest proiect...sa fie oare ghinion???
Piesa e foarte tare si personajul este ofertant. Exact rolurile alea de -mi plac mie...reamintesc ca-mi place sa joc oameni care sufera!
Bine, trebuie sa ma documentez pentru rolul asta si nu am timp :((
Bine, daca aman proiectul nu cinsemana ca o sa renunt! Doamne fereste !! Mi-am propus sa ies in scena si asta o sa si fac, am aceasta ambitie.
Piesa este foarte speciala pentru mine...nu stiu de ce m-a fermecat ?? Nu pot sa-mi explic.
Visiunea regizorala este una cu totul speciala...din pacate nu ma pot apuca ,pentru ca nu am timpul necesar.
Nu -mi place sa stau si mi-e un dor sa ies pe scena, sa ma manifest exact asa cum imi place mie...
Am atatea proiecte in cap, atatea idei de spectacole si e pacat ca nu pot sa le pun in practica, de asta am decis ca a doua facultate o sa fie regie! M-am decis, cu greu,dar m-am decis!
Nu stiam, daca sa incerc, dar nu am ce sa pierd!? Sau am , niste ani din viata,dar nu conetaza! Nu stiu,daca sa o fac la zi sau la id, probabil ca id,chiar daca o sa-mi complic putin viata,cred ca merita... Stiu sigur,ca imi foloseste pentru ca sunt sigur ca am sa fiu un pedagog de teatru exceptional. E ciudat, ca pana in ziua de azi nu mi-am schimbat optiunile. Prin clasa a 4-a, am spus ca o sa fac facultate, nu stiam bine ce e aia, dar stiam de la bunica mea ca se nnumeste I.A.T.C., si am spus: "Eu o sa fac I.A.T.C.-ul!", bunica a ras, un copil de clasa a 4 -a sa zica asa ceva, cu timpul am demonstrat ca nu mi-am schimbat optiunea. Prin clasa a 8-a, am decis ca vreau sa fiu profesor de actorie,dar nu in liceu, ci in facultate,iar nu stiam prea bine cu ce se mananca si nu realizam ca pentru asta, aproape toata viata trebuie sa ti-o petreci studiind.
Am ambitia,sa demosntrez ca se poate, in primul rand pentru mine, in al doilea pentru familie( ai mei ma inteleg si au fost mereu de acord cu mine). Asta ar insemna sa termin facultatea, master, doctorat si inca o facultate, mult ! Undeva la vreo 35 de ani sper sa termin, pana atunci am mult de mancat. Poate suna ciudat, ca imi planific de acum, dar asa sunt eu...imi place si cand mi se pune ? Mi se pune! Sper sa nu o iau razna, de la atata invatat =)). Le-am promis alor mei, ca o sa ajung cineva, si nu am glumit...o sa incerc sa ma tin de cuvant. Bine, eu provin dintr-un oras mic, unde lumea nu iti da multe sanse. Cand ma intrebau unde dau, dupa ce auzeau raspunsul radeau, dupa care urma replica: "N-ai sanse!!". Se poate! Trebuie sa -ti doresti cu adevarat.
Timpul o sa-mi spuna adevarul. Asa ca m-am abatut de la subiectul principal, (de vorbesc mult , scriu mult). Proiectul e pus pe pauza, o sa revin cu informatii. Bafta mie!!

2 comentarii:

Bogdan spunea...

Nea Escalere, vezi ca Regie de teatru la ID nu exista in Romania (ma indoiesc sa existe si in alta parte pe lumea asta). Dar daca intre timp apare, atunci e clar ca invatamantul de teatru nu mai are nicio sansa pe meleagurile astea.

EscAleR spunea...

Si eu am fost surprpins ,dar cica exista...am o prietena si o sao intreb , sa-mi dea mai multe informatii.:D