sâmbătă, 22 ianuarie 2011

Examene...II

Am dat inca doua examene: Expresie artistica si Dana scenic. Am ramas si eu surprins,cand am auzit ce note am...
la primul am luat 9 si la al doilea am luat 10. Suna bine,dar nu sunt multumit! De ce ? Stiu ca pot mai mult,si in semestrul doi, o sa incerc sa dau tot ce am mai bun,ca sa fiu linistit.
Nu stiu ce s-a intamplat, ca mi-am pierdut putin mobilitatea, dupa operatii, probabil pentru ca am stat,dar nu pot sa-mi explic de ce (??). Nu stiu ,dacaam rabdarea sa reiau totul dela capat, trebuie sa fac mult stretching,sa-mi recapat mobilitatea, sa reinvat sa dansezsi tot asa, si timpul este cu adevarat o problema pentru mine. De facut ceva , trebuie sa fac!
Luni, am un examen, la Vorbire scenica teoretica,dupa care merg la teatru, catrebuie sa repetam.
O sa anunt pe facebook, care sunt datele si orele micilor reprezentatii. Bafta mie!!:D

Niciun comentariu: