joi, 20 ianuarie 2011

"Mersuri"

Examenul nostru la actorie este compus din mersuri(celebra miscare browniana). Nu va inchipuiti ca noi mergem si atat... o sa facem si alte lucruri,dar asta puteti afla ,doar daca veniti la examen.
O sa anunt ora in curand.
Noi ne pregatim pentru repetitiile generale.
Am inteles ca o reprezentatie, sa zic asa, o sa fie seara de la 7,ca sa ne obisnuim cu ora de spectacol.
Asta e cu adevarat un lucru spectaculos...semstrul asta, am invatat foarte multe,iar faptul ca am stat printre actori in teatru si ca vezi cum se face, cum arata decorurile , cum se repeta, si tot asa , lucrul asta te ajuta mult! Pentru ca o sa fii obisnuit cu lumea spectacolului. Faptul ca avem onoarea de a da examenul in Sala Mare,iar e un lucru bun. Sunt multe lucruri bune,iar pentru mine e o onoare.
Am ales si totusi am vazut ca alegerea mea a fost foarte bune. Bafta mie !! Revin cu amanunte. :D

Niciun comentariu: