luni, 10 ianuarie 2011

Muncim.

Astazi, am avut actorie... Eu simt ca inaintez...pe o scara de la 1 la 10, am ajuns la 1.20(e ceva!). Ce e foarte ciudat,e ca de ceva timp, ma aud, ma vad si realizez ca nu sunt ok! Pana acum nu ma vedeam,dar acum am alte senzatii...e putin mai greu de explicat,cert e ca nu e bine, pentru asta trebuie sa lucrez mai mult acasa, in putinul timp ramas. Ce sa fac?? Ingras si eu porcul in ajun...
Trebuie sa dau tot ce este mai bun!
La acrobatie, m-am simtit strain azi. Nu stiu...a inceput sa-mi fie teama de batuta, de la ultima faza.
Restul exercitiilor imi ies, nu perfect,dar imi ies! Aci am mult de munca, pana sa ajung sa le fac cum trebuie... Avem profesori intelegatori si pentru asta le multumesc ,ca au rabdare (cu noi), sa invatam. Asta e o adevarata arta. Eu, ma stiu pe mine, ca sunt dificil si pana inteleg niste chestii, am nevoie de ceva timp.
Noi ne motivam unu pe altul, "ca o sa fie bine!", si alte chestii de genu' asta.(asa trecem peste ) Totusi urmeaza un examen important. Eu nu reusesc sa realizez,chiar tot... E prima sesiune din viata mea, poate si asta e de vina. Oricum, semestrul a trecut repede, si noi trebuie sa prezentam un examen. Doamne ajuta !!
Maine, am o zi grea!(de la 9 dimineata la 10 seara).Trec peste toate, sunt sigur! Bafta mie!!:D


Apropos,cand am timp,o sa editez niste postari,ca din viteza mai pap cuvinte si alte chestii...Promit ca revin!:D

Niciun comentariu: