duminică, 2 ianuarie 2011

Totul e pierdut !

Nu iti dai seama, ca timpul zboara si nu apuci sa iti vezi destul familia, bunicii,strabunicii...Strabunici...pana azi am avut si eu, o strabunica,din pacate viata nu a vrut sa o lase sa stea mai mult si mi-a luat-o in clipele in care aveam nevoie mai multa de ea! Nu stiu cum sa reactionez, pentru ca in acest moment sunt blocat... Nu reusesc sa gandesc, nu stiu cum sa reactionez...sunt departe de casa,si maine trebuie sa fiu la facultate. In mod normal nu ar trebui sa ma duc ,dar ma duc si in urmatoarea zi, o sa ma duc si eu acasa. O sa-mi fie greu! Greu pentru ca nu poti sa accepti ideea ca cineva drag nu mai e, greu pentru ca stii ca in urma raman greutati...
Numai in aceste clipe,iti dai seama ca trebuie sa pretuiesti omul cat e in viata. Imi pare rau de un singur lucru, ca nu mi-am luat la revedere,cand am plecat, pentru ca si asa era intr-un hal de nedescris, si incepea sa planga si am preferat sa plec cu gandul ca o gasesc vie la intoarcere...din pacate nu !!:(( Moartea e neiertatoare, nu are pic de mila pentru suferinta ce o lasa in urma ei...ca si boala. Nu vreau sa intristez pe nimeni,dar in aceste momente grele pemntru mine, asta e singurul fel in care ma pot descarca,pentru ca nu e usor ... O sa-mi fie foarte dor de ea, si realizez in acest moment ,ca usor -usor imi pierd toate persoanele dragi ! Mereu m-am gandit la clipele astea,dar ma gandeam ca sunt departe de mine,dar este inevitabil...stiam ca or sa vina,dar nu ma gandeam ca azi. Acum nu am fost acasa si imi este foarte greu,dar poate ca e mai bine, ca am deja doua persoane,pe care le-am vazut murind la activ, si credeti-ma e traumatizant! Nu stiu daca e bine sau nu ,ca nu am fost acasa, asta o sa vad mai tarziu, cand o sa se inchida ranile cat de cat...


DUMNEZEU S-O IERTE SI S-O ADIHNEASCA !!!

Escaler intra oficial in doliu. :((

2 comentarii:

Cristian Mihai spunea...

Condoleantele mele, omule. Fii puternic. Dumnezeu s-o odihneasca.

EscAleR spunea...

ms :D