vineri, 25 noiembrie 2011

Teatrul radiofonic!

Scriu foarte rar, nu pentru ca n-as vrea,ci pentru ca muncesc! Printre spectacole, repetitii, am loc si de o mica bucurie TEATRUL RADIOFONIC.
Imi place, pentru ca te forteaza sa scoti pe loc, tot ce ai mai bun.
Un serial, care are ca subiect, Revolutia din 1989.
Tema este una grea : unu la mana, ca eu trebuie sa-mi imaginez totul, pentru ca nu am trait si doi pentru ca povestile sunt tulburatoare, cu o incarcatura emotionala, greu de descris in cuvinte!
Pentru mine este ceva nou, frumos, si astept sa inregistrez si restul, ca abia am terminat unu.
Cand am ajuns in fata microfonului, dupa ce mi s-a explicat cum sa vorbesc in el, am simtit un gol in capul pieptului,dar a meritat fiecare clipa stata in studio. Revin cu informatii noi, dupa ziua de marti, cand o sa revin in studio pentru inregistrari. Bafta mie ! :D

Niciun comentariu: