vineri, 25 noiembrie 2011

Magia Shakespeare !

Imi plac piesele scrise de Shakespeare! Nu -mi dau seama ce ma atrage,dar vad ca pe o provocare fiacre piesa. "Comedia Erorilor" , este un real succes pentru ca se joaca cu casa inchisa, si are ceva reprezentatii la activ, dovada ca si publicul vrea mai mult Shakespeare.
O a doua piesa ar fi "Visul unei nopti de vara ",dar abia am inceput sa gustam mai bine din magia asta,pentru ca astazi am inceput sa lucram putin, si am realizat ca imi place!
Nu stiu cine joc, inca,dar o sa aflu... Momentan am rolurile din Comedia dell 'arte, asa ca trebuie sa aleg bine informatiile, ca sa nu le faca varza.
Realizez, ca am gresit de ele mai multe ori, cand nu am luat in serios o repetitie, pentru ca nu am avut energia necesara sau nu am fost eu in apele mele... pentru ca nu as putea sa vad viata altfel.
Sunt alt om, atunci cand joc,dar cand ai public esti altfel...nu realizezi cand trece timpul pe scena.
Momentan sa reintorc la Indragostit si la Pulcinella,pentru ca asta joc in Comedia dell 'arte. Bafta mie !

Niciun comentariu: