miercuri, 14 decembrie 2011

Primul snur.

Astazi, a fost o zi grea! Am avut repetitii de dimineata, asa cum facem mereu,iar seara am avut primul snur (fara sa fim anuntati).
Ce ma bucura, este ca in sfarsit munca mea se vede putin,dar bine! Se putea mult mai bine, adevarat,dar se pare ca ma prind greu. Un alt lucru bun pe care l-am facut azi, am reusit sa ridic niste limite, putin mai sus, asa ca sunt mandru. Prima care ceda, era vocea,dar azi a rezistat, si culmea am avut si energie. Cceata nu s-a ridicat, pentru ca ma invart in jurul cozii, inca, si astept dialogul...acolo se incurca putin lucrurile , ca la toate astea se adauga si masca.
Astept snurul cu numarul doi, sa vad cum merg lucrurile, si de ce nu? astept sa vad cum merg treburile atunci cand adaugam si "West side Story".
Pentru moment atat, revin cu amanunte! Bafta mie !! :D

Un comentariu:

Anonim spunea...

Lasa-mi si mie facebook-ul tau intr-un coment! :DD