duminică, 9 octombrie 2011

Commedia dell Arte!

Am trait trei zile foarte tari...sunt zilele in care s-a desfasaurta worshop-ul de Commedia dell'Arte cu Michelle Modesto Casarin.
Acest om m-a facut sa vad altfel genul asta de teatru, imi placea ,dar nu atat demult. Am descoperit cat de greu este sa lucrezi cu o masca de Commedia dell'Arte si cat de mult te poate schimba o astfel de masca. Evo magie a acestui gen. Am ramas fascinat si chiar nu imi gaseam locul in teatru, nu stiam clar ce gen imi place,dar acum stiu ca asta vreau sa fac, stiu ca in asta vreau sa ma specializez. Pe la inceputul anuluiam avut o discutie cu o tipa, care termina si termina cu un astfel de spectacol,dar nu era atat de incantata... atunci mi-am pus cateva intrebari... stiam ca nu e usor, atat,dar nu mi se parea ceva atat de misto , poate ca nu incercasem.
Am incercat masca de Capitano,Pulcinella, Dottore, Pantalone,Brighella. A fost o experienta frumoasa. Imi doresc sa am sansa de a juca multa Commedia dell'Arte, mai ales ca ne-a urat sa ne vedem in postura de actori cu el, nu de studenti.
Studiul despre Commedia del'Arte merge inainte si ma pregatesc pentru Celio, un indragostit aflat intr-o disputa amoroasa cu Tulia.Bafta mie !!

Niciun comentariu: