duminică, 12 iunie 2011

We Love Living Statues Festival !!!

A doua zi, a festivalului, a fost foarte tare! Mi-am impins limitele si mai sus, atat de sus ,ca sa nu mai ajung la ele.
Am avut cinci reprezentatii cu spectacolul "Fuga de Bach ...in cartier". Nu credeam ca poate fi atat de frumos, ca o sa-mi placa atat de tare sa joc in spectacol. M-am indragostit de spectacolele de STATUI VIVANTE .
A doua zi a fost ok !
Astazi, am avut doar trei reprezentatii, ca ne-a dat de furca ploaia,dar ultima a fost de tinut minte...Adica??? S-a pus ploaia rau, in timp de jucam "Fuga...", si a trebuit sa facem mersul in relanti pe o ploaie napraznica, mai apoi urmand nemiscarea. In timp ce stateam nemiscat incercam sa-mi raspund la intrebarea "...de ce in ploaie???", a fost un test al nostru ,probabil, sa vedem cum rezistam. A fost o reprezentatie memorabila, si de ce nu , o dovada de profesionalism. Iubesc teatrul !
Putinii spectatori ramasi sa faca un dus alaturi de noi, sau sub umbrele, ne-au daruit la final aplauzele lor, care ne-au incalzit la propriu , pentru ca eu am uitat pentru un timp ca am costumul fleasca =))))
Maine e ultima zi de festival, asa ca nu piedeti! Eu nu va spun ce se intampla! Va las sa descoperiti singuri:D

Niciun comentariu: