vineri, 10 iunie 2011

FESTIVALUL INTERNATIONAL DE LIVING STATUES.

A inceput festivalul!
Eu si colegii mei de grupa am intrat in festival cu "Fuga de Bach...in cartier."
Daca la repetitii ma simteam ciudat, pentru ca este un spectacol de Statui Vivante, aici n-am avut timp sa simt nimic. M-am simtit minunat! Este foarte tare sa joci printre oameni, sa fii concentrat pe rolul tau, in cazul meu sa stau nesmicat,dar e misto sa auzi si lumea din jur...lumea care vine sa-ti faca poze (asta ma ambitiona sa stau acolo teapan, frumos).
Spectacolul e unul deosebit, costumele sunt frumoase, numai ploaia ne-a dat putin de furca...noi am ignorat-o oricum!
Prima zi o festivalului s-a incheiat, va asteptam si maine in Parcul Herastrau! Ce spectacole puteti vedea?? Nu va spun ! Va las sa descoperiti singuri.:D

Niciun comentariu: