miercuri, 29 iunie 2011

Jonglez pentru ca-mi place !

Fara sa vreau mi-am descoperit pasiunea cu jonglatul....
Am inceput cu mingi, am continuat cu diabolo, maciuci,cercuri si astrojax, dar sunt din ce in ce mai pasionat! am jonglat putin si cu poiuri, normal ca-mi plac toate aceste jucarii, pentru ca sunt jucarii.
exista copilasi de 6 ani, care manuiesc diaboloul, ca si cum ar jongla de 7 ani,dar ei au 6 ani....????!
Vreau sa invat cu cat mai multe obiecte, simt ca pot sa fac fata, si cel mai important IMI PLAC!!
Cand jonglam in parc, lumea se strangea pe langa mine, era curioasa sa vada :ce fac, cum fac?
Unii se uita cu admiratie, altii se uita ca si cum e un lucru pueril si foarte simplu, dar nu e chiar asa.
In scurt timp,vreau sa jonglez cu foc,si da , cu diaboloul pentru ca pe asta il manuiesc cel mai bine, desi imi plac toate! :X
O sa jonglez in continuare. Jonglati si voi !!!:D

Niciun comentariu: