marți, 2 noiembrie 2010

Waw !

Azi la vorbire scenica am reusit sa ma deschid,atunci cand recitam o poezie. Pt mine inseamna ceva, e un pas inainte! Ce vreau sa spun: A fi student la actorie e un lucru foarte greu. Ma lovesc de intrebari gen: " Cum e la actorie??", "Trebuie sa te dezbraci?","Ce trebuie sa fac??","trebuie sa-mi invat repertoriul?". Raspunsul este DA !! Sincer e greu1 dupa o zi de actorie esti epuizat,dar de cele mai multe ori gasesc puterea sa rad, sa vorbesc ,chiar daca nu mai pot. Este greu si frumos in acelasi timp , merita !
Cu fiecare zi care trece invat ceva nou si descopar ca pot sa fac lucruri pe care nu imi inchipuiam in veci ca le pot face. Am inceput sa lucram si examenul... Totul e epuizant,dar merita fiecare clipa...as fi in stare sa suport chinuri mai mari,si nu imi pare rau ca am plecat pe drumul asta. Ce e drept imi doresc de ani buni sa fac fiu student, ce e drept nu la UNATC,dar aci unde sunt e cel mai bine si ma bucur ca sunt aici. Sunt la clasa domnului Mihai Malaimare si doamna Anamaria Pislaru ,credeti-ma e tot ceea ce imi doresc. Colegi de treaba,profesori de treaba,conditii bune(cel putin la actorie si improvizatie) si aici ma refer la spatiul de lucru. Totul pt mine e un vis frumos , imi este foarte teama sa nu ma trezesc! Stiu ca e un cliseu d eprost gust ,dar asta e adevarul...ca sa raman aci trebuie sa merit, asta inseamnand ca trebuie sa excelez, altfel imi iau zborul.
Ziua de azi a fost una urata,dar seara am primit o veste care ma face sa plutesc si acum. Care?? Secret discret,pana nu aflu despre ce e vorba nu spun un cuvintel! Daca ma ajuta Dumnezeu si o sa am un raspuns pozitiv, spun. Suspans si bafta mie ! :D

Niciun comentariu: