vineri, 12 noiembrie 2010

Multumim !!

Inainte sa vorbesc de actorie, trebuie sa-i multumesc ( multumesc in numele grupei :D), domnului Mihai Malaimare, ca ne ofera posibilitatea sa facem actorie in teatru, ne ofera instrumente si chiar ne ofera si echipament pentru repetitie. Este un lucru special ,cel putin pentru mine. U sunt mandru de alegerea facuta, ma inteleg bine cu colegii,etc. Multumim si o sa incercam sa fim cei mai buni !! :D



Am editat postul ,asa ca povestile de la actorie nu mai exista! :D

4 comentarii:

Anonim spunea...

Din punctul meu de vedere exercitiile sunt cam deplasate pentru actorie...si veti deveni niste obsedati sexuali

EscAleR spunea...

1.Pune un nume, ca asa e frumos.
2. Am o vaga impresie ca stiu cine esti,dar nu conteaza!
3. Titlul postului era multumesc, ,ca am povestit si ceva din culise e alta mancare de peste...ai syticat unatate de postare,dar sa vezi ca sunt corect, am publicat comentariul tau :d invidia doare! bafta !:D

Madalina spunea...

Nu au cum sa devina obsedati sexuali pentru ca .... nu poti fi ceea ce nu esti deja in interior . scopul exercitiilor e de depasirea unui anumit prag . pana la urma actoria e de fapt cumulul vietii . ca doar actorii nu joaca pe martienii ci joaca tot scene de viata

Bogdan spunea...

Ce zice coane asta de mai sus cu obsedatii sexuali? Ce va pune sa faceti acolo? Zi pe mess daca nu poti aici. Bafta tie.