luni, 8 noiembrie 2010

Foarte tare !!!

Ziua de azi a fost plina de actorie. Am avut actorie de la 10 dimineata la 6 seara.
Am inceput cu scrima, apropos azi a fost prima ora oficiala de scrima in care am invatat ceva-zic eu!
Profu' nu a fost multumit ,pentru ca dansez cu sabia de scrima,dar incerc sa ma controlez si chiar i-am spus ca ma ambitionez sa fac o figura foarte periculoasa. S-a uitat ciudat la mine,ca de la cum manuiesc eu sabia... e grav ,dar cu timpul o sa-mi iasa...sunt sigur. Acum dumnezeu sa ma ierte,dar nu pot sa si jonglez(pt ca am invat), sa si fiu un manuitor, de sabie ,exceptional, sa si dansez , sa ma si urc si pe catalige si alte clovnerii pe care trebuie sa le fac si bonus sa fiu si un actor bun. Acum unele imi dau si cu virgula ,dar cu timpul o sa reusesc sa le fac!
Am descoperit in timpul asta ,aproximativ o luna si jumatate, ca pot mult mai mult si mi-am depasit niste limite. Sunt mandru de saltul mortal,care e un salt inainte fara maini.
Am continuat cu acrobatie, unde am reusit sa fac, aproape bine saltul mortal cu o sabie de scrima in mana. Credeti-ma nu e simplu! Am reusit sa-mi julesc si genunchiul,cand am aterizat si mi-am scrantit si degetul mare,dar nu conteaza.
Am continuat cu exercitii de actorie, am invatat sa dam palme, suturi (cum se dau ele in teatru), si restul exercitii de improvizatie. Ultimele doua exercitii au fost foarte tari! de ce ?? Te ajuta sa te deconeteczi de la lumea asta, pur si simplu parca plutesti. NU te gandesti la problemele tale: ca ti-a murit pisica, catelul , ca ai 7 copii de crescut, nimic nu conteaza!! Am sters putin peretii cu hainele,dar nu conteaza ! Colectivul e ok si asta te ajuta foarte mult. Procentul de munca depusa de noi este egal cu procentul de ras...asta imi place ca ne si distram. Eu am si un ras colorat, si din cand in cand mai fac si cate o criza,dar nu conteaza,viata e frumoasa!
Astept sa vad miercuri ,ca facem canto. O sa fie show, ca trebuie sa cantam papagena si papageno din "Flautul fermecat" si bonus trebuie sa invatam sa cantam blue flute. Nu e greu, cel putin gama nu e grea,ca pana invat eu sa misc degetelesi sa fie si corect ...E GRELE !!
Eu sunt deschis provocarilor, chiar imi place ca incerc lucruri noi si sunt sigur ca imi folosesc in viata ,asa ca trebuie sa invat cat mai multe si sa dau 200% ca sa fiu cel mai bun. Bafta mie !! :D

Niciun comentariu: