duminică, 31 iulie 2011

Duc o viata frumoasa !!

Adevarat, sunt un norocos pentru ca fac ceea ce-mi doresc,dar nu inseamna ca e si simplu.
De multe ori, intalnesc lume care-mi spune: "Esti un norocos ca faci asta ! ",mda..asa este,dar puteau sa faca la fel. Au exista influentele parintilor,sau poate s-au pierdut pe parcurs...
Ideea este urmatoarea.: Incearca sa vezi ce se intampla...si eu am ezitat, am regretat ! (regret si azi.dar ma simt bine ca fac ceea ce vreau).
Eu am inceput aceasta facultate, fara sa ganesc ce se poate intampla, pur si simplu aveam o alta viziune...plus ca au venit frustrarile, pe care le-am acceptat si asa am inceput sa inteleg ca nu am ce face?! "Daca eu nu ma iubesc , atunci cine??" , replica asta imi place cel mai mult.
Usor, usor, te invadeaza narcisismul, iar pana la urma e normal,dar sa fie o anumita doza.
Chiar imi place ceea ce fac , ceea ce sunt!
Urmati-va visele, dar si visurile si nu renuntati la ele !! Bafta voua ! :D

Niciun comentariu: