joi, 21 iulie 2011

"Colonia ingerilor" -film :D

Inger-ospatar.

Am inceput filmarile pentru noul proiect "Colonia Ingerilor",scenariul Stefan Caraman.
Chiar mi-a placut scenariul,este unul plin de posibilitati,unul care te provoaca...scoate ceva din tine (greu de explicat).
Limbajul, normal ca este adaptat la realitate, si iti permite sa te joci,micile vulgaritati care apar sunt deliciile acestui scenariu.
Din pricina asta , pare ca nu este accesibil oricui,dar daca aveti ocazia sa citit textul,n-o ratati pentru ca o sa faceti caca pe voi de ras.
Atmosfera la filmari e una ok,pentru ca jucam si radem in acelasi timp, radem in noi,dar cum am iesit din raza camerei de filmat, ne prapadim de ras...
Eu joc unul din ingerii -ospatari si un client. Am curajul sa cred, ca va fi altfel, sper sa nu ma insel.
De la film la film, invat ceva nou, in primul rand imi dezvolt rabdarea,trecand peste micile mele crize, atunci cand "sufar de mine" =))),dar chiar se vede o diferenta, epntru ca acum in fata camerei simt ca pot face mult mai multe, si asta nu pot decat sa-i multumesc Corinei...
Am profitat mereu, ca am avut sansa de a juca, pentru ca preferam sa fac asta ,decat sa stau si sa -mi plang amarul ca nu prea joc...
Sper ca o sa fie apreciat, si abia astept sa vad filmarea :x Bafta mie ! :D

3 comentarii:

Stefan spunea...

sa va vad :)

EscAleR spunea...

putintica rabdare :D

raswan spunea...

http://www.coloniaingerilor.info