marți, 8 martie 2011

Prietenia??

Cercul de prieteni este mult mai mic...s-a mai dus unu. "Compatibilitatile", un termen cu greutate, nu exista! Greseala mea ca ma las dus de val si ca nu -mi dau seama la timp ca in lumea asta e greu sa -ti faci prieteni. dar daca m-am invatat, acum ma si dezvat! Multa facultate si in cateva zile trec peste (?) zic eu...
Trecutul e trecut, trebuie sa ma concentrez pe viitor, si in special pe facultate.
Da, poate ca sunt mai dur in exprimare,dar cand privesti dincolo de carcasa,vezi multe...
Multa bafta mie!
Inchei apoteotic cu:

<< Fereste-ma Doamne de prieteni, ca de dusmani ma pazesc singur!!>>

2 comentarii:

Anonim spunea...

Esti grozav. Imi place mult ce scri. Citesc cu lacrimi in ochii ce asterni pe hartie,ptr ca intr-un fel ma transpun in visele tale. Mi-as fi dorit enorm sa dau si eu la actorie dar se pare ca viata imi rezerva altceva...si cine sunt eu sa ma impotrivesc... Asi vrea sa vb mai multe cu tine daca ai vrea. Sa ai parte de tot norocul din lumea asta si sa iti implinesti visele. Aplauzele mele inca de acum!

EscAleR spunea...

Ma bucur ca iti place... Astea sunt prostiutze din viata mea... care ba e roz ,ba e gri:d
Multumesc pt urari:D (si ramai p'aci) :D