sâmbătă, 9 octombrie 2010

Primul curs de actorie.

Primul curs de actorie, a fost interesant! De ce ?? Pentru ca am facut o gramada de exercitii interesante,de exemplu: trebuie sa te ridice si sa te dea pe bratedintr-o parte in alta a salii,exact cum fac cantaretii de rock.=))) Un alt exercitiu de incredere, in jurul nostru faceau un cerc si noi trebuia sa ne lasam ,ca si cum am cadea,dar colegii trebuiau sa te prinda. Incalzirea a fost una grea ,dar frumoasa. In grupa asta in care sunt, il am ca profesor pe domnul Mihai Malaimare si Ana-Maria Paslaru, sunt doi prof. foarte buni. (nu prea exista grad de comparatie,dar incerc).
Eu ma simt bine, momnetan, incerc sa socializez cu colegii. Totul depinde de mine pentru ca trebuie sa dau 200%.Am intrat putin si in pantomima,totul este interesant! Sper ca visul asta, pentru ca eu il consider un vis, sa nu se termine ever!!Bafta !!

Niciun comentariu: